Ogłoszenia
Gminny Ośrodek Kultury w Olszynie informuje przedsiębiorców o możliwości składania ofert na stoiska HANDLOWE, GASTRONOMICZNE i USŁUGOWE podczas Dożynek Gminnych 2022 które odbędą się w dniu 4 września (niedziela) od godz. 12.50 na Stadionie Miejskim w Olszynie.
Przedmiotem oferty jest zagospodarowanie przydzielonego stanowiska. Przedsiębiorcy są zobowiązani posiadać własne namioty, własne stojaki lub stoły do ekspozycji towaru, a w przypadku zapotrzebowania na energię elektryczną własne przedłużacze w celu podłączenia się do sieci.
Zgłoszenia przyjmujemy e-mailem: gok@olszyna.pl, telefonicznie 75 610 53 09 lub osobiście w Gminnym Ośrodku Kultury w Olszynie, ul. Wolności 20 D.
Informacji o wysokości i formie opłat za wystawienie stoisk udziela Urząd Miasta w Olszynie, tel. 75 721 20 50.
Dyrektor GOK w Olszynie
Jolanta Napadłek
Aktualizacja 03.05.2022 r.
Decyzją komisji konkursowej powołanej przez Burmistrza Olszyny w celu przeprowadzenia konkursu na stnowisko dyrektora GOK w Olszynie, dyrektorem jednostki została Pani Jolanta Napadłek
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie
Burmistrz Olszyny ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie z siedzibą przy ul. Wolności 20 D, 59-830 Olszyna
I. Nazwa, siedziba i adres samorządowej instytucji kultury
Gminny Ośrodek Kultury w Olszynie
ul. Wolności 20 d 59-830 Olszyna
dalej jako „GOK”
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku dyrektora GOK
Podstawowymi zadaniami dyrektora GOK jest:
1) kierowanie całokształtem działalności GOK, celem realizacji zadań objętych Statutem GOK, zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi procedurami,
2) realizacja programu określonego umową, o której mowa w art. 15 ust. 5 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
3) reprezentowanie GOK na zewnątrz,
4) zarządzanie mieniem i dbałość o gospodarkę finansową GOK,
5) realizacja inwestycji i remontów budynków GOK,
6) wydawanie wymaganych przepisami prawa i obowiązującymi procedurami zarządzeń, regulaminów itp.,
7) zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,
8) wykonywanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zadań kierownika zamawiającego,
9) podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, a w szczególności zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę z pracownikami GOK,
10) współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz organami Gminy Olszyna w zakresie organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej,
III. Wymagane kwalifikacje, umiejętności i kompetencje kandydatów oraz sposób ich udokumentowania
1. Wymagania podstawowe (niezbędne)
Kandydat na stanowisko dyrektora GOK powinien:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2) wykształcenie wyższe magisterskie;
3) posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy w instytucjach kultury lub w podmiotach administracji publicznej, w tym jednostkach samorządowych,
4) posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy na stanowisku kierowniczym;
5) znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, finansów publicznych, organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej, prawa zamówień publicznych, prawa pracy oraz przepisów w zakresie działania instytucji kultury;
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
7) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
9) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.
2. Wymagania dodatkowe
Pożądane jest, aby kandydat na stanowisko dyrektora GOK:
1) wykazał się znajomością przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego (w szczególności gminnego); finansów publicznych; zamówień publicznych; prawa pracy; postępowania administracyjnego oraz organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej;
2) posiadał wiedzę z zakresu pozyskiwania środków finansowych na działalność kulturalną;
3) posiadał umiejętności w zakresie zarządzania i organizacji pracy;
4) posiadał umiejętności organizowania i prowadzenia przedsięwzięć kulturalnych;
5) był kreatywny, odpowiedzialny i cechował się wysoką kulturą osobistą;
6) posiadał określoną wizje prowadzenia instytucji kultury, którą ma w przyszłości zarządzać;
7) posiadał łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi oraz umiejętność skutecznego radzenia sobie ze stresem;
8) posiadał cechy takie jak, rzetelność i sumienność w prowadzeniu spraw organizatorskich, dbanie o terminowe załatwienie spraw;
9) posiadał doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych, w tym we współpracy z organizacjami pozarządowymi na realizację projektów z dziedziny kultury;
10) posiadał dobry stan zdrowia;
IV. Dokumenty wymagane od kandydatów na stanowisko dyrektora GOK
Oferta o przystąpienie do konkursu na stanowisko dyrektora GOK powinna zawierać:
1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu;
2) życiorys/CV;
3) kwestionariusz osobowy;
4) dokumenty potwierdzające wymagania w zakresie wykształcenia (dyplomy, świadectwa, certyfikaty, itp.);
5) dokumenty potwierdzające wymagania w zakresie stażu pracy (świadectwa pracy oraz inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie);
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie
w pełni z praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności w zakresie pełnienia funkcji kierowniczych związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
8) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikację w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Olszynie oraz GOK w Olszynie danych osobowych w przypadku zatrudnienia w wyniku przeprowadzonego konkursu;
11) oświadczenie o posiadaniu wiedzy z zakresu przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, finansów publicznych, organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej, prawa zamówień publicznych, prawa pracy oraz przepisów w zakresie działania instytucji kultury;
12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
13) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie;
14) opracowany Program realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie z uwzględnieniem gospodarki finansowej jednostki oraz współpracy ze środowiskami twórczymi i innymi organizacjami pozarządowymi.
V. Termin i miejsce złożenia ofert o przystąpienie do konkursu
Ofertę o przystąpienie do konkursu należy przesłać w zamkniętej kopercie na adres:
Urząd Miejskiego w Olszynie ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna w terminie do dnia 21.04.2022 do godz. 12.00 albo w tym terminie złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Olszynie w godz. 7.00 – 12.00.
Koperta przesłana lub złożona osobiście powinna posiadać oznaczenie nadawcy oraz dopisek: „Konkurs na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie”.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Urzędu Miejskiego w Olszynie.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Informacja o sposobie udostępnienia dokumentów i informacji dotyczących warunków organizacyjno-finansowych funkcjonowania instytucji kultury
Informacje o konkursie i jego przebiegu można uzyskać w terminie do dnia 20.04.2022
Z warunkami organizacyjno-finansowych działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie można zapoznać się w terminie do dnia 20.04.2022 r. w Gminnym Ośrodku Kultury w Olszynie ul. Wolności 20d 59-830 Olszyna w dni pracy GOK (poniedziałek – piątek), w godz. 8.00 – 14.00, Tel. 75 610 53 09.
VII. Etapy naboru
1) I etap naboru: wybór osób spełniających wymagania niezbędne i formalne; osoby zakwalifikowane do II etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie.
2) II etap naboru: rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne do dnia 29 kwietnia w Urzędzie Miejskim w Olszynie, ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna.
VIII. Czynności po wyborze kandydata
- Przed powołaniem na dyrektora GOK, Burmistrz Olszyny zawiera z wybranym kandydatem odrębną umowę w formie pisemnej, w której określa się warunki organizacyjno-finansowe działalności instytucji kultury oraz program jej działania. Odmowa zawarcia umowy przez wybranego kandydata na stanowisko dyrektora GOK powoduje jego niepowołanie na to stanowisko.
- Wybrany kandydat na stanowisko dyrektora GOK jest zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Brak jego złożenia we wskazanym terminie powoduje jego niepowołanie na to stanowisko.
- Dyrektor GOK zostanie powołany na czas określony – 3 lat, z możliwością przedłużenia bez przeprowadzenia procedury naboru.
IX. Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu:
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do 13 maja 2022 r.
Dokumenty
Zarządzenie Burmistrza w sprawie konkursu na stanowisko dyrektora GOK w Olszynie:
a
Zarządzenia Burmistrza Olszyny Nr 38/2022 z dnia 21.02.2022 r. w sprawie powołania Komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie.
Zarządzenie dostępne do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Olszyna pod adresem
Data publikacji: 21.04.2022 r. Opublikował: Sławomir Piguła
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszenieu o konkursie na stanowisko dtrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie
1. |
Jednostka prowadząca nabór: |
Burmistrz Olszyny ul. Wolności 20 59-830 Olszyna
|
||
2. |
Stanowisko, na które jest prowadzony nabór:
|
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie |
||
3. |
Nr ogłoszenia o naborze: |
Zarządzenie nr 31/2022 Burmistrza Olszyny z dnia 11.04.2022 r. |
||
4. |
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
|
|||
Lp. |
Imię i nazwisko |
Miejsce zamieszkania |
Termin i godzina rozmowy kwalifikacyjnej |
|
1.
|
Jolanta Napadłek |
Zaręba |
26.04.2022 r. godz. 8.15
|
|
5. |
Miejsce rozmowy kwalifikacyjnej: |
Urząd Miejski w Olszynie ul. Wolności 20 59-830 Olszyna pokój nr 2.9 I piętro |
||
6. |
Data publikacji listy kandydatów spełniające wymagania formalne |
22.04.2022 r. |
Data publikacji: 22.04.2022 r. Opublikował: Sławomir Piguła
INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU
na kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie
Informuję, że w wyniku zakończenia konkursu na kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie została wybrana
Pani Jolanta Napadłek zamieszkała w Zarębie
Opublikował:Sławomir Piguła
UZASADNIENIE
Kandydata spełniła wymogi formalne określone w ogłoszeniu o konkursie. W toku rozmowy kwalifikacyjnej szeroko zaprezentowała swoją koncepcję autorskiego programu funkcjonowania i rozwoju Gminnego Ośrodka Kultury w Olszynie oraz właściwie przedstawiała swoją wiedzę i znajomość zagadnień niezbędnych do pracy na oferowanym stanowisku.